Murder at the Motel
Сезон 1, серия 4: March 24th, 2016. The Sheriff's Office in DeRidder, Louisiana receives a distressing phone call from the owner of Dee's Motel. The man tells them that he's found a woman dead in room 6. At the motel, police find a bloody scene which indicates the woman was the victim of a brutal attack. The victim is identified as Sonya Ortego, she and her fiancee had been staying at the motel for almost two months. Detectives get to work interviewing witnesses and collecting evidence from the scene. As the investigation continues, police start to believe DeRidder may well have a killer on the loose.