Murder Haunts Me
시즌 5, 에피소드 16: A young mother-to-be is shot and left for dead. To catch her assailant, Kenda must elicit a death-bed confession from the victim herself. Then...a corpse found floating in Monument Creek leads Kenda to a mysterious encampment on a nearby riverbank.