Murder On Madison Avenue
S8, E22: Jessica (Angela Lansbury) designs a murder-mystery board game for a toy company, but suspends her plans when the organization's vice president (Barbara Babcock) is found murdered. Guest stars: John Hillerman, Joel Fabiani.