Murmuration
S1, E9: Jamie contacts a fellow journalist in an attempt to expose the truth about Reiden's involvement in the global animal problem. After realizing Delavenne works for Reiden, Mitch escapes with both the Mother Cell and his daughter's medication. However, on their way to deliver the medication, Mitch and Abraham come face-to-face with a terrifying army of birds.