My Brother's Keeper
시즌 9, 에피소드 14: It's Reagan versus Reagan when Danny goes against Jamie's direct order during a hostage negotiation. Also, Nicky asks Erin for help when her friend is in jeopardy of losing his scholarship because of a crime he didn't commit, and Frank helps a distraught officer who accidentally shot an innocent girl.