My Dearest
S1, E17: Gil Chae divorces her husband and lives on her own with Jong Jong. Jang Hyun hears the news that the Qing emperor will send the Crown Prince back to Joseon, and the captives in Simyang are thrilled to go back to their home. However, the King of Joseon is afraid the Crown Prince will take over his place, so he orders him to leave his followers behind.