S1, E1: Maria Kallio is a police officer who is one final exam away from earning her law degree. She has grown weary of her studies, however, and so she accepts a temporary position as the leader of the Länsi-Uusimaa Police's murder squad. Her first case is complicated by the fact that Maria is acquainted with both the victim and the main suspect, Antti Sarkela, from her university days.