My First Thanksgiving With Josh!
시즌 1, 에피소드 6: Rebecca (Rachel Bloom) scores an invite to the Chan family Thanksgiving festivities, where Josh’s (Vincent Rodriguez III) parents fall in love with her much to Valencia’s (guest star Gabrielle Ruiz) dismay. Meanwhile, Greg (Santino Fontana) struggles with taking care of his dad and wanting to pursue his dreams. Donna Lynne Champlin, Pete Gardner and Vella Lovell also star.