My Funny Valentine
S1, E14: When a young girl is kidnapped and held for ransom, Danny and Jackie place her drug-addicted boyfriend at the top of their suspect list. Meanwhile, Erin and her boss, Charles Rossellini, take their flirtatious banter a step further.