My Hibernating Wife
Сезон 1, серия 4: Kengo (Ryo Narita) and Mai (Kaho) have been married for three years. Mai used to work as a designer, suffers from depression due to issues at work. Nevertheless, Kengo tries his best to bring back Mai's smile, supporting her even though she can no longer work and showing her love as he usually does. Mai's spirit begins to improve thanks to Kengo's devotion, but what kind of future awaits them?