My Mentor
Сезон 1, серия 2: J.D. tries to persuade a smoker patient to quit smoking in order to impress Dr. Cox, who is just feeling lonely in his opinion. Elliot's attitude towards Carla annoys her, thus Turk is able to go on a date with Carla, when he convinces her to forgive Elliot.