My Old Lady
Сезон 1, серия 4: The three interns are each assigned patients with various illnesses. Statistically speaking, one of the three is going to die. J.D.'s patient is 86 year old Mrs. Tanner, who is in renal failure. 20 year old David Morrison is Turk's hernia patient and Elliot's patient Mrs. Guerrero only speaks Spanish and might have lupus.