My Shrinking Shoes
S1, E7: When Sid's shoes don't fit, he declares that his shoes must be shrinking. Sid and his friends discover that it's hard to see things growing, because growing happens slowly over time. It turns out Sid's shoes weren't shrinking -- he was growing!