My Skin is Falling Off
시즌 5, 에피소드 1: A man seeks to repair his face after being mauled by a tiger. An 11-year-old undergoes fire treatment to lose weight. A boy living with tissue paper skin and a man with a hole in his face search for cures. A model embraces her hairy birthmarks.