My Suger Walls
S2, E4: Raffi fears Hildy's continued investigation of the grow house murder will blow back on a case of her own. Dustin's defense team enlists the aid of acclaimed attorney Jamie Nelson. When new evidence suggests an inspector was murdered, Terry fears it may be connected to someone within the Hall of Justice.