Mysterious Mysteries / Future Dib
S1, E15: Zim, Dib, Gir and Gaz appear on Dib's favorite show, Mysterious Mysteries. Dib hopes to finally out Zim as an alien. / Membrane invents a machine that could either eliminate the need for fuel or destroy all life on Earth. Zim creates a robot Dib to help sabotage Membrane's invention.