Myths of Orbital Motion
시즌 1, 에피소드 6: In this episode, revisit some of the common misconceptions we have about how the universe works, with a focus on our solar system. Two myths you’ll bust: that the orbits of planets are all fixed ellipses and that astronauts on the International Space Station live in zero gravity.