Сезон 1, серия 5: Jordan finds herself knee-deep in strippers and Russian gangsters when she responds to a murder-suicide at a local gentleman's club. Trey and Bug hell investigate. Meanwhile, Garret must deal with a school scandal involving his daughter Abby.