Naked & Betrayed
S1, E5: Jim shows up late to a dance class for the wedding. Jim's son Pudy comes to visit. Tiffany invites Jim and Chrissy to her naked picnic. Jim flees and Chrissy is pushed to the brink when a big secret is exposed.