Jim & Chrissy: Vow or Never
Rapper Jim Jones & fiance Chrissy Lampkin move to Miami and decide it's finally time to tie the knot after 11 years. The trip to the altar quickly derails. Jim gets busted at the strip club! Surprise visitor.
Sticks and Stones and Mama Jones
Jim ditches his and Chrissy's first meeting with the wedding planner for a yacht party with his boys. Chaos erupts when Mama Jones wants answers and ambushes the duo in Miami; she does not hold back...
Jim and Chrissy go to couples therapy; Chrissy breaks down. Drama with Mama Jones turns explosive. Jim must cut the cord if he wants their engagement back on track!
Jim shows up late to a dance class for the wedding. Jim's son Pudy comes to visit. Tiffany invites Jim and Chrissy to her naked picnic. Jim flees and Chrissy is pushed to the brink when a big secret is exposed.
Drama ignites when a secret kept from Chrissy is finally revealed. Jim and Chrissy make a shocking announcement. Jim tries to save the wedding. Will the hip hop duo stay together or be forced to call it quits?