Naruko Shoukichi
S1, E4: With the rear gate slope race over, the distance between Imaizumi and Sakamichi closes a little. When Sakamichi goes to Akiba on his mommy bike to buy anime goods, he encounters Naruko Shoukichi, a boy with a Kansai accent riding a bike.