The Champion Within Need for Speed
S1, E2: Justin Timberlake helps a junior golfer prepare for a competition; we meet NASCAR rising star Erik Jones; U.S. Olympic sprinters share tips and techniques for the track; and NHL broadcaster Doc Emrick reunites with his childhood hero.