The Champion Within
Back on Track
NASCAR driver Ryan Reed continues to race despite having diabetes, and golfer Stacy Lewis overcomes scoliosis. Meanwhile, U.S. Olympic athletes take a trip down memory lane, and a soccer team in England adopts a bald eagle as its mascot.
Need for Speed
Justin Timberlake helps a junior golfer prepare for a competition; we meet NASCAR rising star Erik Jones; U.S. Olympic sprinters share tips and techniques for the track; and NHL broadcaster Doc Emrick reunites with his childhood hero.
We get a behind-the-scenes look at an elite NASCAR pit crew. Meanwhile, athletes, including Greg Olsen and Se Ri Pak, seek to help others, and Kerri Walsh Jennings and April Ross describe their winning formula.
NASCAR driver Jimmie Johnson stays in shape with cycling, and a legendary coach transforms a local swim school into a national powerhouse. Meanwhile, golfer Martin Kaymer pays tribute to his mother, and a retired Marine becomes captain of a Paralympic team.
NASCAR driver Kyle Busch overcomes a frightening wreck; wrestling legend Dan Gable creates a lasting legacy; golfer Charlie Beljan has a comeback for the ages; thoroughbred horses prepare for races.