S1, E7: Fred struggles to discuss the mysterious cliffhanger from "The Flare" and speak with his guests because of a new noisy neighbor on the stage next door. After the neighbor wins over Taylor, Fred has to try to get through the show on his own. Eric Stonestreet and Randall Park stop by.