What Just Happened??! With Fred Savage
Preempted
A crazy car chase on the news stops THE FLARE from airing and Fred doesn’t have anything to discuss until a call from a fan changes everything. Joel McHale also stops by.
When Fred’s new studio neighbor gets so loud that it disrupts WHAT JUST HAPPENED??!, Fred brings in a network executive to resolve the dispute. Tiffany Haddish stops by the show.
Fred Savage’s passion for “The Flare” is taking a lot of his time and energy, so his wife decides to call into the show to get his attention. Yvette Nicole Brown and Rob Corddry stop by the show.