Neighbors
S1, E20: When Frank's late-night buzz sawing and Marie's persistent meddling bother the neighborhood, they meet with Ray to discuss how he'll inform his parents of their complaints. When Frank and Marie show up unexpectedly at Ray's house, they assume that Ray planned the meeting to talk about them behind their backs.