Nerd
S3, E2: When Jess desperately tries to fit in with a clique of “mean girl” teachers at her new school, she (mistakenly) turns to Nick for advice on how to deal with them. Meanwhile, an office party is anything but fun for Schmidt, and Winston plots revenge while cat-sitting for Daisy, whom he suspects is cheating on him.