Never Forget
S1, E3: Retired New York City firefighter Tim Brown wants his first tattoo to be in honor of the 343 fellow firefighters and all the other first responders who lost their lives at the World Trade Center on 9/11. A twenty year veteran detective commemorates four of the children who were murdered when she worked Child Homicide, and Robbie tattoos a fellow firefighter from Atlanta.