Never Yell Fire in a Crowded Retirement Home, Pt. 1
Сезон 6, серия 24: The deathbed confession of an ex-patient at Shady Pines means bad news for Sophia, since in her confession she stated that she and Sophia started the 1985 Shady Pines fire.