시즌 6, 에피소드 11: Leslie (Amy Poehler) and Ben (Adam Scott) both face new challenges on the first day of new jobs. Donna (Retta), April (Aubrey Plaza) and Andy (Chris Pratt) play a prank on Ben, while Tom (Aziz Ansari) prepares for a big presentation. Meanwhile Ann (Rashida Jones) and Chris (Rob Lowe) contemplate taking a big leap together.