New Car Smell
S2, E4: Following a secret debrief from Saul, a stunned Estes authorizes a covert operation to pursue intel recovered in Beirut--but not without putting his own trusted operative in charge. Brody, still reeling from his misadventures with the bombmaker, gets another shock when he runs into Carrie at Langley. A casual invitation to bury the hatchet turns into an encounter neither of them could have foreseen. And Dana discovers she has something in common with Finn Walden, the Vice President’s son.