New Hire. Now Fire!
S4, E10: Seth takes his biggest stand to date when a ‘roid-raging meathead threatens his father’s safety. Ashley surprises everyone with a new hire -- who turns out to be a crook. A confrontation erupts and Seth steps in to protect his sister and the family business.