Next Stop: Valhalla
S5, E4: Penders, Hill and Alvarez are given a chance to train seeing-eye dogs; Martinez gives Brass a 'cocktail' he definitely didn't order; the love triangle between Beecher, McClain and Keller becomes more complicated; and two new young inmates become pawns in a battle between Blacks and Aryans.