Paradise Run Nicky Ricky Dicky & Run
S3, E2: Nicky, Ricky, Dicky, and Dawn's Lizzy Greene, Casey Simpson, and Kyla-Drew Simmons team up with their superfans to party pupu piñata-style, send some gross spiders home, and break a Hawaiian curse.