Night Work
S1, E1: London 1891. As the police investigate a series of gruesome murders, renowned explorer Sir Malcolm Murray and the strangely beautiful Vanessa Ives know there’s something darker at play. In search of someone close to them who has been lost, they recruit American sharp-shooter Ethan Chandler and Dr. Victor Frankenstein to help them on their journey.