Nights in Ballygran
S1, E5: On the day of the annual St. Patrick's Eve dinner, Nucky deals with his jealous brother's oratory ambitions, as well as a group of disenchanted "Leprechauns." Feeling ignored by Nucky, a frustrated Margaret feeds Van Alden information regarding the whereabouts of a garage filled with barrels of beer. In New York, Arnold Rothstein worries about his involvement in the fixed World Series, while in Chicago, Jimmy copes with the aftermath of a vicious attack orchestrated by Torrio rival Charlie Sheridan.