Nighttime
시즌 1, 에피소드 4: Scratch is so excited to stay up late to watch for a shooting star! Patch is nervous about the dark, but when he gets curious, he learns that's there's a lot to love about nighttime. Scratch introduces them to a neighborhood friend who shows them nocturnal animals. Animated Blippi gets to meet a shooting star. Then the whole gang gets a chance to see a shooting star for themselves!