No Apology Necessary
S5, E22: Just as the Huangs are settling into life without Eddie, an international incident catapults him not only to Taiwanese fame but also right back to America. In order to fix Eddie's mess, the family gets a new “daughter”; but when things go awry, Jessica must add a new word to her vocabulary.