No Comment
S20, E2: When Scott accidentally causes some speculation that Khloe and Tristan are back together, Khloe is overwhelmed by the backlash online. The family worries that Kim is going through a difficult time in her personal life and tries to cheer her up. Kendall has baby fever, so Khloe puts her through a series of babysitting challenges to test her readiness.