No Exit
T1, E5: The Old Boys grow desperate as Police Officer Bedi takes over the investigation into Suyash's death. Sarthak learns his lesson. Supriya takes a questionable call about Vedant that leaves her shaken. As Adhiraj delves deeper into the past, a skirmish between the Old Boys reveals a shocking truth about the last day. A gruesome incident at the construction site uncovers a dark secret.