No Place Like Home
시즌 1, 에피소드 6: As the end of their expedition draws near, salmon and bear activity begins to decline, but that doesn’t mean that there aren’t some bears still lingering around the area. Casey and his crew wander the tidal flats and interior of Katmai and find the bones of a humpback whale that washed ashore.