No Secrets, Ever
Сезон 2, серия 1: The Blighs cope with many changes, not all for the better. As Anna starts her trial period at the Polettis, she also grapples with the implications of her true parentage. Sarah begins life at Ash Park while hiding a terrible secret from George. And James and Olivia suffer through his treatments at the clinic each in their own way.