NOLA Confidential
S3, E20: After the NCIS team uncovers a link between an international drug ring and the New Orleans Police Department, Lasalle must investigate his former partner in the Vice unit. Also, Pride worries about Rita's (Chelsea Field) safety as she looks into a connection between the Mayor and illegal activity in Clearwater.