Noosphere Rising
S1, E7: Martin attempts to find Teller’s mysterious workshop and winds up aiding another professor, Logan, to win big at poker. Meanwhile, a young Italian man creates a viral video to track down the love of his life, whom he only met in passing, and a city slicker who plans to sell off his dead father’s ranch, winds up learning a lesson from a horse that makes him appreciate the rural life his father chose. Then, Martin’s sister-in-law, Abigail Kelsey, visits Clea and Jake at the board-and-care facility, much to Martin’s dismay.