North Star
S17, E8: The BAU tries to get ahead of Jade and Damien who are on a killing spree. Rossi is forced to come to terms with his rocky history with Jill Gideon. Together, they must set their tempers aside and dive into the behavioral psych research that led to the Gold Star program. When Jade and Damien gain the upper hand, Rossi dives into the profile to figure out where they’re headed. Tyler and Rebecca work to gain leverage over Elias Voit’s lawyer.