Not Another Monday
시즌 5, 에피소드 7: Sophia's friend has come up with an idea that will change her life. She wants to commit suicide and she wants Sophia there to hold her hand. Meanwhile, Blanche, Rose and Dorothy become singing nursemaids to a sick baby that they are taking care of for the weekend.