Not Okay
T1, E10: After Hayes and Wallace share a passionate night together, Hayes cautiously considers sticking her toe into the relationship waters with Wallace. Hayes implores the CIU team to aggressively pursue the case of Sophie Hausen, a young woman serving a life sentence for murdering a popular college basketball player, whom she accused of raping her.