Not Pictured
시즌 2, 에피소드 22: In the season finale, after learning the identity of the person who is responsible for the bus crash, Veronica hurries to warn others but ends up putting herself in an extremely perilous situation. Meanwhile, Keith enlists Veronica's help in his ongoing investigation of Woody (recurring guest star STEVE GUTTENBERG), asking her to go undercover and get some vital information from Woody's lawyer. Later, when graduation day finally comes around, Neptune seniors celebrate with a huge party at the Neptune Grand. Recurring guest star HARRY HAMLIN appears as Aaron Echolls; recurring guest star TINA MAJORINO appears as Mac; and recurring guest star CHARISMA CARPENTER appears as Kendall.