Not That Kind of Show
Сезон 1, серия 1: When Ebro agrees to do a VH1 reality show about the station without telling the crew, things get a bit uncomfortable. Meanwhile, FunkFlex encourages Angie to step up her social media game... but is Flex playing by the rules?