Oaxaca, Sight Unseen
S174, E12: A young couple decides to leave their home in Memphis and move sight unseen to Oaxaca, Mexico. They’re both fitness junkies who want a taste of the mountains and nature, and he wants a place on the outskirts, but she prefers to be near the city center.